Студентите на Brainster Next Collеge од студиската програма UX/UI и графички дизајн го полагаа последниот годишен испит – Имплементација на решение. За разлика од другите факултети, нашите студенти ги покажуваат своите знаења со презентација на реален проект и изработка на реален продукт за реален клиент. На овој испит, задача на студентите беше да изработат бренд идентитет за култниот фестивал „Таксират“.
На испитните презентации, студентите го презентираа своето решение пред колегите, пред своите инструктури и ментори, како и пред клиентите од Пасворд продукција. Почетокот на испитот го најави Александар Клашниновски, генералниот менаџер на колеџот:
Студентите создадоа одлични решенија
На испитот, студентите се појавија подготвени за да ги претстават своите оригинални дизајн-концепти. За потребите на своите решение, тие го имаа истражено и значењето на фестивалот „Таксират“ за нашата култура и историјата на овој културен настан. Некои од студентите се инспирираат и од самото значење на името на фестивалот (ТАКСИРАТ – лоша среќа/судбина, малер). Понатаму, на база на своите развиени концепти, тие го покажаа изработениот бренд идентитет за клиентот: логоа со по неколку верзии, симболи, примарна и секундарна типографија, избор на колорна палета, промотивни материјали, постери и визуелна комуникација за социјалните медиуми.
Ако сакаш да студираш на практичен начин и уште во првата година од студиите да работиш реални проекти за компании, аплицирај за последниот уписен рок
Бојана Коцевска, студентка на програмата, сподели колку е горда на презентациите на своите колеги:
Студентката Матеја Николовска искажа задоволство од својата презентација и од презентацијата на останатите во групата и додаде:
Што имаат да кажат професорите и клиентите?
Инструкторите Михајло Тунев и Дијана Димитриевска беа задоволни од излагањата на своите клиенти.
Нела Пешовска, како претставник на клиентите од Пасворд продукција беше воудешевана од посветеноста на студентите. Таа го изрази своето задоволство, споделувајќи дека е среќна што младите таленти кои се помлади од постоењето на самиот фестивал стигнале до одлични креативни решенија:
Студентите на своите излагања ја разјаснуваа филозофијата и истражувањето зад своите одлуки. Преку изработениот brandbook зборуваа за својата инспирација и креативниот процес. Изработката на бренд идентитет за клиент како што е „Таксират“, ќе им помогне на студентите и да си го збогатат своето портфолио со одличен проект.
Ако сакаш да студираш на практичен начин и уште во првата година од студиите да работиш реални проекти за компании, аплицирај за последниот уписен рок