Со години, голем број на организации гледаа на социјалните мрежи со скептицизам. Некои од нив дури и не им дозволуваа на вработените да пристапат до платформите во текот на работните часови.
Реалноста е дека социјалните медиуми се неизбежен дел од секојдневниот живот, особено во време на пандемија и брзиот раст на економијата на креатори. Затоа, компаниите треба да ја искористат таа “зависност” од социјални мрежи во своја полза.
Кои се можностите за компаниите и креаторите од економијата на креирање?
1. Социјалните медиуми се достапни насекаде
Статистиката покажува дека над 6 милијарди луѓе користат паметни телефони, а речиси 4 милијарди од нив се активни на некој од социјалните медиуми.
Од друга страна, компаниите можат да го искористат тоа во своја полза – да ги најде оние креатори што најмногу резонираат со нивната таргет публика и да им понуди соработка.
Платформите како Instagram, TikTok и Facebook, развија функции што им асистираат на креаторите на содржини да заработат пари, а со тоа паралелно им помагаат на брендовите да го промовираат својот производ или услуга до посакуваната публика.
2. Креативни можности за соработка
Откако креаторите на содржини ќе постигнат значителен број следбеници во одредена индустрија, компаниите го гледаат тоа како рекламен потенцијал.
3. Лесна достапност до таргетираната публика
Креаторите знаат како да допрат до публиката до која некои од големите компании се борат да стигнат.
Креаторите поминуваат голем дел од времето токму на социјалните медиуми проучувајќи го јазикот, хуморот и начинот на комуникација, со фокус на својата целна публика.
Партнерство со креатор на содржина – кога е вистинскиот момент за тоа?
Ова се прашањата што треба да си ги постави една компанија за да одреди дали партнерство со одреден креатор е вистинскиот потег:
- Дали креаторот создава содржина што е интересна за публиката?
- Дали оваа личност има силна врска со одредена публика?
- Кој е нашиот буџет за оваа маркетинг кампања?
- На кој начин ќе му надоместиме на креаторот за својата активност? Дали тоа ќе биде компензација со подарок/услуга од нашата компанија или со пари?
За да дознаете повеќе за економијата на креатори – https://influencermarketinghub.com/creator-economy/