На што треба да се фокусираат компаниите во 2022 година за да успеат?

Технологијата избриша многу традиционални работни места, особено во производството а наскоро и во услугите. Паралелно, се разви економијата на креатори, каде што луѓето најдоа начин да заработат пари преку промоција на своите таленти или знаење.
fokus-na-kompanii-2022 | Softversko inzenerstvo | Brainster Next College
Share
Share on facebook
Share on linkedin

Со години, голем број на организации гледаа на социјалните мрежи со скептицизам. Некои од нив дури и не им дозволуваа на вработените да пристапат до платформите во текот на работните часови.

Реалноста е дека социјалните медиуми се неизбежен дел од секојдневниот живот, особено во време на пандемија и брзиот раст на економијата на креатори. Затоа, компаниите треба да ја искористат таа “зависност” од социјални мрежи во своја полза.

ekonomija-na-kreatori
Извор: www.pexels.com

Кои се можностите за компаниите и креаторите од економијата на креирање?

1. Социјалните медиуми се достапни насекаде

Статистиката покажува дека над 6 милијарди луѓе користат паметни телефони, а речиси 4 милијарди од нив се активни на некој од социјалните медиуми.

Оваа достапност му овозможува на секој корисник да креира содржина и да ја објави за светот да ја види, па дури и да профитира покажувајќи го своето знаење или талент. 

Од друга страна, компаниите можат да го искористат тоа во своја полза – да ги најде оние креатори што најмногу резонираат со нивната таргет публика и да им понуди соработка.

ekonomija-na-kreatori
Извор: www.pexels.com

Платформите како Instagram, TikTok и Facebook, развија функции што им асистираат на креаторите на содржини да заработат пари, а со тоа паралелно им помагаат на брендовите да го промовираат својот производ или услуга до посакуваната публика.

2. Креативни можности за соработка

Откако креаторите на содржини ќе постигнат значителен број следбеници во одредена индустрија, компаниите го гледаат тоа како рекламен потенцијал. 

Како резултат на тоа, креаторите имаат бројни можности како договор со брендови, соработки, па дури и опција за започнување сопствен бизнис. 

3. Лесна достапност до таргетираната публика

Креаторите знаат како да допрат до публиката до која некои од големите компании се борат да стигнат.

ekonomija-na-kreatori
Извор: www.pexels.com

Креаторите поминуваат голем дел од времето токму на социјалните медиуми проучувајќи го јазикот, хуморот и начинот на комуникација, со фокус на својата целна публика. 

Паралелно, социјалните платформи овозможија брзо ширење на информации до милиони луѓе одеднаш, што само ја олеснува работата на креаторите и компаниите со коишто имаат соработка.

Партнерство со креатор на содржина – кога е вистинскиот момент за тоа?

ekonomija-na-kreatori
Извор: www.pexels.com

Ова се прашањата што треба да си ги постави една компанија за да одреди дали партнерство со одреден креатор е вистинскиот потег:

  1. Дали креаторот создава содржина што е интересна за публиката? 
  2. Дали оваа личност има силна врска со одредена публика?
  3. Кој е нашиот буџет за оваа маркетинг кампања? 
  4. На кој начин ќе му надоместиме на креаторот за својата активност? Дали тоа ќе биде компензација со подарок/услуга од нашата компанија или со пари?

За да дознаете повеќе за економијата на креатори – https://influencermarketinghub.com/creator-economy/

Share

Share on facebook
Share on linkedin

претходно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

следно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

Види повеќе во новости, заедница, проекти

Биди секогаш во тек со новости од Медиа

    Следи ги новостите од медија

      X

      Соработувај со нас

        Предложи Содржина

          Контакт Лице

          (+389) 070 239 915
          Или пиши ни на
          Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

          Испратено!

          Твојата порака е успешно пратена. Соодветен човек од нашиот тим ќе те исконтактира најбрзо што може!