5 најголеми предизвици на работењето од дома и како да ги надминете

Статистиката покажува дека работењето од дома им помага на вработените да бидат попродуктивни, поздрави и умешно да ги балансираат работата и животот. Сепак, работењето од дома носи голем број на предизвици. Како да се надминат?
predizvici-na-rabotenje-od-doma | Softversko inzenerstvo | Brainster Next College
Share
Share on facebook
Share on linkedin

Работењето од дома звучи како деловна револуција што е тука за да остане. Но ова не е модел на работа каде што можете едноставно да се префрлите и да се надевате на најдоброто. 

Како и секој друг работен модел, има и лоши страни што не треба да се занемарат. За среќа, постојат работни стратегии и алатки што секој бизнис може да ги користи за да ги надмине овие проблеми и да ужива во целосните придобивки што ги нуди работењето од дома.

Кои се најголеми предизвици на работењето од дома и како да ги надминете?

Предизвик #1: Управување со проекти кога имате тим на повеќе локации
Решение:

Пробајте ги следниве софтвери за управување со проекти што ќе Ви ја олеснат работата:

Извор: www.pexels.com
Предизвик #2: Ефективно комуницирање и соработка со тимот
Решение:

Слично како софтверот за управување со проекти, има безброј алатки за комуникација и соработка што ќе Ви помогнат да ги скршите бариерите за далечинска соработка:

  1. Slack
  2. Microsoft Teams
  3. Google Chat
  4. Basecamp
  5. Google Drive
  6. Confluence
  7. Troop Messenger

Предизвик #3: Следење на задачи и продуктивност
Решение:

За да добиете преглед во напредокот на тимот и како тие го распределуваат времето за комплетирање на задачата, Ви требаат алатки за следење на проектите во реално време, како:

Извор: www.pexels.com
Предизвик #4: Различни временски зони
Решение:

Не прекршувајте ја слободата што ја нуди далечинското работење, туку едноставно договорете конзистентен распоред за да знаете кога Вашиот тим ќе биде, а кога нема да биде достапен за работа и закажување состаноци.

Еве некои алатки што ќе Ви помогнат во ова:

Предизвик #5: Одржување доверба кај вработени што никогаш не се сретнале во живо
Решение:

PukkaTeam е алатка за градење доверба помеѓу дистрибуираните тимови. Oвде ќе најдете 7 клучни чекори за градење доверба помеѓу членовите на тимот што никогаш не се запознале:

  1. Организирање тимски состаноци секој месец и 2 пати во годината заедничко патување;
  2. Поттикнување одговорност, доверливост и завршување на задачите на време;
  3. Промовирање на транспарентна комуникација;
  4. Добивање на вистинските алатки за соработка;
  5. Создавање заеднички цели и стремење кон нив;
  6. Избегнување микроменаџмент;
  7. Водење преку пример.

Извор: www.pexels.com

За да дознаете повеќе како да ги надминете предизвиците од работењето од дома – https://www.ventureharbour.com/remote-work-challenges-solutions/

Share

Share on facebook
Share on linkedin

претходно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

следно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

Види повеќе во новости, заедница, проекти

Биди секогаш во тек со новости од Медиа

    Следи ги новостите од медија

      X

      Соработувај со нас

        Предложи Содржина

          Контакт Лице

          [email protected]media.next.edu.mk
          (+389) 070 239 915
          Или пиши ни на
          Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

          Испратено!

          Твојата порака е успешно пратена. Соодветен човек од нашиот тим ќе те исконтактира најбрзо што може!