Градење на публика во ера на економија на содржина

Како можете да предвидите која е содржината која луѓето сакаат да ја читаат уште пред да ја посакаат? Како да откриете каде „живее“ вашата публика на интернет и што сака да следи? Ова е истражување токму за тоа.
gradenje-publika-vo-ekonomija-na-sodrzina | Softversko inzenerstvo | Brainster Next College
Share
Share on facebook
Share on linkedin

Што точно е економија на креатори?

Eкономија на креатори претставува комбинација од влијанието на социјалните медиуми и креаторите кои ги монетизираат своите содржини на интернет.

Околу 40 милиони луѓе ширум светот се сметаат себеси за креатори на содржина или популарно – инфлуенсери. Нивниот број секојдневно расте, затоа што заработката преку социјалните медиуми е прилично мотивирачка.

На кој начин заработуваат креаторите на содржина?

инфлуенсери-социјални-мрежи

Извор: https://unsplash.com/

Овие креатори на содржини имаат неколку начини за монетизација кои најчесто ги избираат според своите интереси или финансиската придобивка.

Еве кои се најчестите начини за монетизација кои се избрани од овие креатори на содржини:

1. Спонзорирани објави

Ова е најчест начин за заработка на пари. Компанијата доставува до инфлуенсерот бриф за тоа каква објава треба да се направи, а инфлуенсерот ја користи својата креативност да го прикаже производот/услугата за кој е платен во најдобро светло. По креирањето на овие објави, истите се спонзорираат за да достигнат поголема публика. 

2. Промовирање на сопствени производи

Секако, некои инфлуенсерите имаат свое портфолио на производи или услуги. Дел од нив токму преку активна промоција на својот производ стигнале на инфлуенсерското столче.

3. Партнерски маркетинг

Инфлуенсерите објавуваат линкови или кодови во нивните објави кои што при секој клик му носат надомест на инфлуенсерот.  

Пораст на лажни креатори на содржини

инфлуенсери-социјални-мрежи

Извор: https://unsplash.com/

Како што инфлуенсер маркетингот станува попрофитабилен, не е изненадување што лажни инфлуенсери се појавуваат повеќе и повеќе.

Вистинските од лажните креатори можат да се разликуваат по следниве метрики:

  • Стaпка на интерактивност
  • Број на коментари
  • Начин на кој е одговорено на коментарите
  • Број на следбеници
  • Број на профили што инфлуенсерот ги следи

Кои се најпопуларните теми за кои се одлучуваат да создаваат овие креатори на содржини? 

  • Гејминг
  • Спорт и фитнес
  • Фотографија
  • Патување
  • Убавина
  • Мода
  • Родителство

Дали да се биде креатор на содржина е професионална обврска?

Најголемиот број на креатори на содржини ова го сметаат како хоби и начин како да ја пренесат својата експертиза или да го споделат својот најнов продукт. Монетизацијата е само дополнителна предност која доаѓа во целата приказна.

инфлуенсери-социјални-мрежи

Извор: https://unsplash.com/

Кои се најпопуларните креатори на содржони за социјалните медиуми за 2021 година?

Неколку од нив вклучуваат:

Економијата на креирање допрва ќе зема замав, не само поради опцијата за монетизација, туку бидејќи да се биде креативен при промоција на продукти и сервиси е неограничена!

За да дознаеш повеќе за економијата на креатори, прочитај го овој текст https://signalfire.com/blog/creator-economy/.

Share

Share on facebook
Share on linkedin

претходно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

следно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

Види повеќе во новости, заедница, проекти

Биди секогаш во тек со новости од Медиа

    Следи ги новостите од медија

      X

      Префрли се на Brainster Next College! Можност за трансфер до 15 октомври!

      Соработувај со нас

        Предложи Содржина

          Контакт Лице

          (+389) 070 239 915
          Или пиши ни на
          Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

          Испратено!

          Твојата порака е успешно пратена. Соодветен човек од нашиот тим ќе те исконтактира најбрзо што може!