6 работи што треба да ги знаете за економијата на креатори

Интернетот го промени начинот на којшто ги консумираме информациите. Конечно добивме пристап до информации што не се пласирани исклучиво од традиционални медиумски компании, туку од обични луѓе. Како започна економијата на креатори и како таа им овозможува на талентираните луѓе да профитираат од својата пасија?
ekonomija-na-kreatori | Softversko inzenerstvo | Brainster Next College
Share
Share on facebook
Share on linkedin

Економијата на креатори ги поттикна луѓето да иновираат и да се изразат себеси користејќи ја технологијата во своја полза. Како што се развива технологијата, така се развива и економијата на креатори, но и потребата од човечки и технички вештини што ќе помогнат креаторите на содржини да го задржат своето место на тронот.

1. Како започна економијата на креатори?

Економијата на креатори започна кога луѓето го открија вистинскиот потенцијал на интернетот. Благодарение на Web 2.0, се промени основната парадигма на интернетот.

Денес постојат многу можности за луѓето да ги изразат своите мисли и чувства на интернет, што овозможува економијата на креатори да расте експоненционално.

Социјалните медиуми дополнително ја поттикнаа економијата на креатори како место каде што тие можат да ги промовираат своите продукти и услуги и да ја материјализираат својата активност.

2. Како можете да станете успешен креатор?

ekonomija-na-kreatori
Извор: www.pexels.com

Статистиката покажува дека потребни се само 1.000 клиенти за да стекнете основна заработка како занаетчија, музичар, дизајнер, фотограф или писател. Со други зборови, дури и ако немате милиони фанови, сепак можете да имате солидна заработка.

Доволно е само да имате барем 1.000 лојални следбеници (клиенти) кои би вложиле по 100 долари годишно за да го купат Вашиот продукт или услуга за да имате стабилен и успешен бизнис.

3. Како креаторите можат да заработат пари онлајн?

Во минатото, за да заработите за живот од Вашите креативни напори, моравте да работите со традиционални издавачки куќи, филмски компании или музички куќи. Сега, како креатори, можете сами да заработите пари дури и без ангажирање на менаџери или строго доверливи договори.

ekonomija-na-kreatori
Извор: www.pexels.com

Денес има бројни интернет пазари каде што можете да ja продавате вашaта креативност: 

4. Кои се добрите и лошите страни на економијата на креатори?

Една од главните придобивки од економијата на креатори е можноста луѓето да профитираат од својата пасија или вештина.

Главниот недостаток е тоа што мнозинството луѓе не успеваат да заработат доволно пари. Ако сакате ова да биде Вашата единствена работа, треба да се фокусирате кон наоѓање спонзори или преку инфлуенсер маркетинг.

ekonomija-na-kreatori
Извор: www.pexels.com

5. Како се промени традицоналната перцепција за “славни личности”?

Социјалните мрежи создадоа нов вид на “славни личности”. Современите популарни личности не се повеќе филмските ѕвезди или фудбалерите, туку тоа се тинејџери кои прават смешни видеа на YouTube и TikTok или гејмери кои го споделуваат својот напредок на одредена игра.

Музичарите чија музика се слуша сè уште се славни. Но истата популарност ја имаат и младите кои креираат видео клипови за социјалните мрежи.

6. Што е разликата помеѓу инфлуенсер и креатор?

ekonomija-na-kreatori

Иако постои тесна врска помеѓу инфлуенсерите и креаторите, има и голема дистинкција:

  • Инфлуенсер е човек што има моќ да влијае кај своите следбеници на нивните одлуки за купување, најмногу поради својот авторитет, знаење во одредена област или работна позиција. Но, не ретко се насочени и кон зголемување на својата популарност преку објавување спонзорирана содржина од брендови за финансиски надомест.
  • Креаторите на содржини се повеќе фокусирани на создавање и објавување оригинална содржина од своите вештини.

За да дознаете повеќе за економијата на креатори – https://influencermarketinghub.com/creator-economy/

Share

Share on facebook
Share on linkedin

претходно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

следно

Text

Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

Види повеќе во новости, заедница, проекти

Биди секогаш во тек со новости од Медиа

    Следи ги новостите од медија

      X

      Соработувај со нас

        Предложи Содржина

          Контакт Лице

          (+389) 070 239 915
          Или пиши ни на
          Softversko inzenerstvo | Brainster Next College

          Испратено!

          Твојата порака е успешно пратена. Соодветен човек од нашиот тим ќе те исконтактира најбрзо што може!